دانلود پورتال مسبي، ورژن 8

شنبه 21 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود پورتال مسبي، ورژن 8

پورتال مسبي، ورژن 8

 

با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پورتال مسبی - ورژن8 را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این وبسایت مارا بر این داشت تا ما این پورتال فوق حرفه ای را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 2000000 تومان

امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است. 

پورتال مسبی را مي توان سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ناميد، زيرا در آن بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند. روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي کنيم به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد. 
فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد. 

فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست. کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است. 

امکاناتي که در اين ورژن، اضافه بر امکانات ورژن هاي قديمي تر ايجاد شده است عبارتند از:

1) سيستم پارک دامين براي بازاريابها: در زماني که دامين بازارياب توسط بازديدکنندگان باز مي شود صفحه بازار مجازي باز خواهد شد اما به گونه اي که در نوار آدرس مرورگر، فقط آدرس دامين بازارياب مشاهده مي شود. و هر سفارشي که ثبت شود در عملکرد بازاريابي بازارياب مربوطه ثبت مي شود. تحت هر شرايطي که دامين بازارياب باز شود سفارشات در عملکرد بازاريابي همان بازارياب صاحب دامين ثبت مي شود و هرگز به نام بازارياب ديگري ثبت نخواهد شد و آن دامين در انحصار خود بازارياب صاحب دامين است. هر بازارياب در صورت تمايل و با خيال راحت دامين خود را تبليغ مي کند. ديگر نيازي نيست به انتهاي آدرس آن دامين، نام کاربري خود را اضافه کند.

2) سيستم تحويل سايت رايگان به بازاريابها: با راه اندازي چنين سيستمي، هر بازارياب مي تواند فايلهاي آماده شده اي را کاملا رايگان دانلود کرده و روي هاست خود نصب کند و در هر زمان با يک کليک سايت خود را آپديت کند. 
در سايت رايگاني که به بازاريابها تحويل داده مي شود ساير محصولات فعال در آن قرار داده شده است. سايتهاي بازاريابها کاملا مستقل از سايت شما باز مي شود پس سرعت لود آنها بسيار بالا خواهد بود. با استفاده مناسب از اين سيستم، سفارشات شما چند برابر خواهد شد زيرا به صورت غير مستقيم شما مدير صدها سايت مستقل خواهيد شد. سايتهايي مستقل بر روي سرورهايي مستقل در سراسر دنيا، که همه آنها خودشان مدير دارند. بازاريابهاي سايت شما مديران آن سايتها هستند. اما سفارشات آن سايتها در ديتابيس سايت شما ثبت مي شود. 

جهت کسب اطلاعات دقيق در مورد ساير ورژنهاي مسبي اينجا را کليک کنيد.

خرید        سوال از فروشنده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پورتال مسبي - ورژن 8 , دانلود پورتال , دانلود پورتال مسبي , دانلود پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي - ورژن , پورتال مسبي , دانلود پورتال سایت مسبی , پورتال سایت مسبی , پورتال سایت اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی , پورتال سایت فروش اینترنتی مسبی ,